Contact
ZepIT Kennemerlaan 28
IJmuiden, 1972 EN
Openingstijden:
Di – vrij: 10:00 – 18:00
Zaterdag: 10:00 – 17:00
06 23 79 22 13
Stuur een bericht
FAQ’s
Wat te doen bij waterschade ?
Indien mogelijk het toestel direct loskoppelen van de accu en het toestel zeker niet aanzetten.
De meeste schade wordt veroorzaakt door na waterschade te kijken of het toestel nog aangaat.
Droog het toestel af en komt zo snel mogelijk naar ons zodat wij het toestel intern kunnen reinigen.
In de tussentijd kunt u uw smartphone in een zak met rijst leggen om het vocht eruit te onttrekken.
Zodra het toestel bij ons is beginnen we direct aan de herstelling.
De meeste schade wordt veroorzaakt door na waterschade te kijken of het toestel nog aangaat.
Droog het toestel af en komt zo snel mogelijk naar ons zodat wij het toestel intern kunnen reinigen.
In de tussentijd kunt u uw smartphone in een zak met rijst leggen om het vocht eruit te onttrekken.
Zodra het toestel bij ons is beginnen we direct aan de herstelling.
Heb ik garantie op reparatie / producten ?
Op producten en reparatie’s heeft u 6 maanden garantie. Op een nieuw toestel heeft u 24 maanden.
Kom in contact
Staat uw vraag er niet bij? Stel hem dan nu hier.
Prijzen
Bekijk hier de prijzen voor reparatie aan uw toestel.
Staat uw toestel hier niet bij? Neem dan even contact op.
Maak een afspraak
Vul online het formulier in en maak direct jou reparatie afspraak.
Contact
tEL
06 23 79 22 13